reizigersadvisering

Als u advies wilt voor uw reis binnen of buiten Europa, zijn wij u graag van dienst!

U moet hiervoor het volgende doen:

Vul het formulier van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering vantevoren in en lever dit in. Hiermee kunnen wij ons voorbereiden op uw adviesgesprek. Lever hierbij ook uw gele boekje in. U krijgt dan een persoonlijk, uitgebreid en actueel advies, gericht op úw reis! Aangezien wij werken volgens de richtlijnen van het LCR kunnen wij alleen op deze manier de aanvragen honoreren.

Ook voor de benodigde inentingen kunt u bij Huisartsenpraktijk Jacobskerk terecht. Maak tijdig een afspraak, omdat sommige vaccinaties ruim vóór de reis gegeven moeten worden.

Hieraan zijn wel kosten verbonden, te weten 33.95 euro (dd 01-01-2023). Het uitzoeken, advies geven, voorschrijven van eventueel een recept, inenten en bij de eerste keer eenmalig het gele boekje zijn hierbij inbegrepen. De kosten voor de eventuele vaccins en/of tabletten moet u bij de apotheek betalen. U dient zelf deze kosten te declareren bij uw zorgverzekeraar.

klok Jacobskerk Brielle