overige informatie

enquêtes

Wilt u ons helpen de kwaliteit van onze zorg te bewaken? Hier zijn enquêtes die u kunt invullen. Ze kosten 5-10 minuten van uw tijd. Bedankt!

Deze enquête gaat over de praktijk in het algemeen.

Deze enquête gaat over de chronische zorg verzorgd door Claudia.

Deze enquête gaat over onze huisarts Jeroen van Geffen.

Deze enquête gaat over onze huisarts Denise de Kok.

spoeddienst huisartsen

Buiten de openingstijden van de praktijk kunt u, voor spoedeisende problemen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, contact opnemen met de Spoeddienst Huisartsen.

Elke werkdag tussen 17:00 en 8:00 en op weekenddagen en feestdagen Huisartsenpost Spijkenisse (0181) 62 70 55. Ruwaard van Puttenweg 500, Spijkenisse.

apotheek

Apotheek MCB, Amer 21, (0181) 89 33 33.

Apotheek MCB heeft een vestiging in de Jacobskerk. Deze is i.v.m. het coronavirus tot nader order gesloten.

laboratoriumonderzoek

Voor bloedafname en voor het inleveren van bijvoorbeeld urine of ontlasting voor onderzoek, kunt u terecht bij de prikpunten van Star-SHL, en bij het prikpunt van het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis:

·  De Ommeloop, Ommeloop 403, van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 10:00. Op dinsdag gesloten.

·  Medisch Centrum Brielle, Amer 21, van maandag t/m vrijdag van 7:30 tot 16:00.

Als u nuchter bloed moet prikken, mag u 8 uur vóór het bloedprikken niets eten of drinken, behalve water of thee zonder melk of suiker. Medicijnen mag u wel innemen.

röntgenonderzoek

Voor een röntgenfoto of een echo, kunt u terecht bij de afdeling radiologie van het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis in Medisch Centrum Brielle, Amer 21, van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 16:00. U dient hiervoor een afspraak te maken.

koor Jacobskerk Brielle preekstoel

foto: Jaap van Binsbergen